Ir al contenido principal

Entradas

Mostrando entradas de marzo 30, 2012

The Saturdays - 30 Days

I woke up in the morning Felt so far away Marks on my calendar Don't hurry up the days I wish I could speed up time Till that moment you are mine Subtract the distace Fly in the speed of light Crazy how I miss you I'm hurting deep inside I know you can feel this pain But don't worry i'll be back again
Pretty soon i'll be coming home, home, home
30 days to us 30 days to love Each second i'm here thinking what I wanna do What I wanna do when I get to you One month, four weeks, too many hours Sunrise sun fall I'm growing tired 30 days to love 30 days to love
Each day you're not here Feels like a thousand years Need a magician to make time disappear Once you're near I won't let go You're what I need and all I know
I can't wait to say i'm coming home, home, home
30 days to us 30 days to love Each second i'm here thinking what I wanna do What I wanna do when I get to you One month, four weeks, too many hours Sunrise sun fall I'm g…

OK Go - Skyscrapers

Skyscrapers please forgive me I didn't mean a word I said Skyscrapers I was just tangled up in my own head
And somehow in all the madness I thought that I was seeing straight It ain't always pretty but it seemed there was no other way And I guess all I ever loved Was standing right before my eyes And I, oh I, I was blind
So skyscrapers please forgive me I'm standing here repentative man Oh skyscrapers I'll never look down again, again Oh 'cause I guess all I ever loved was standing right before my eyes Oh yeah, I guess all I've ever known was standing here all the time And I, yeah I, I was blind
You were right here all the time You were right here all the time, I was blind

Meshuggah - Break Those Bones Whose Sinews Gave It Motion

Tremors, reverberating frequency of doom How strongly the violent thoughts of vengeance echo Setting in motion the strings of hate Shudder. Shudder. Vibrate.
This is the soundtrack to our hostility, To our malicious intent, to the pointless grudge forever held, The callow dream, the dismal wish to harm.
Animate now the twisted sounds of our disdain, our rage The notations to our contempt, to unforgiveness and loathing
A sonic declaration of spite and resentment It's resonance grinding to dust our souls The twine of revenge tightly strung. It's subharmonics the undoing of all
So enticing, the retaliation - chords of man The all-deafening oscillation of the damned.
Let forth the hateful, the murderous Let their malignant prayers resound The reverbant odious request, the wish of death abound.
So enticing, the retaliation - chords of man The all-deafening oscillation of the damned.

Santaflow - Historia De Un Tenedor

Iba yo en el bus con dolor de muelas deseoso de tomar un sabroso espidifen pero esa basura te destroza el estomago los medicos dicen mejor después de comer el caso es que salí de casa con las prisas y solo me habia dado tiempo a tomar café por eso cojí una lata de anchoas un tomate un tenedor y en la mochila los eché de camino a la parada compre el pan y coji la rula de milagro pa’variar en el asiento de detrás encontré prensa local leer no lei na pero me vino genial use el periodico como mantel y me dispuse a hacer un bocadillo de diez como no tenia cuchillo la lié bien abri la barra con las uñas y los dientes imagínate! hay que joderse como lo puse todo de migas las marujas me miraban sorprendidas si es que una cosa es apañarse un sanwichito de jamon y otra es ponerse a abrir latas pa maquear un flautín(on) si pa’ abrir la pistola lie un show de flipar pa hacer rodajas al tomate no te quiero contar el tenedor era para pinchar las anchoas después de muchos esfuerzos a gusto pude zam…

Marina And The Diamonds - Homewrecker (Acoustic)

Every boyfriend is the one until otherwise proven The good are never easy, the easy never good And love it never happens like you think it really should Deception and perfection are wonderful traits One will breed love, the other hate You'll find me in the lonely hearts Under 'I'm after a brand new start' And I don't belong to anyone
They call me homewrecker, homewrecker They call me homewrecker, homewrecker
Girls and their curls and their gourmet vomit Boys and their toys and their 6 inch rockets We're all very lovely 'till we get to know each other As we stop becoming friends and we start becoming lovers And I don't belong to anyone
They call me homewrecker, homewrecker (I'm only happy when I'm on the run) They call me homewrecker, homewrecker (I broke a million hearts just for fun) They call me homewrecker, homewrecker (I'm only happy when I'm on the run) They call me homewrecker, homewrecker (I broke a million hearts just for fun)
I…

Spencer & Hill Feat. Ari - Surrender

Lately it hasn't been the same We scream and shout all the time How long will we keep playing games? This time I don't wanna cry We used to be, strong and free No one could tear us apart We used to be, eternity, let's go back to the start
Let your love surrender, let your love be tender Let your love surrender, to me, to me, to me, to me Let your love surrender, let your love be tender Let your love surrender, to me, to me, to me, to me
Lately it hasn't been the same We scream and shout all the time How long will we keep playing games? This time I don't wanna cry We used to be, strong and free No one could tear us apart We used to be, eternity, let's go back to the start
Let your love surrender, let your love be tender Let your love surrender, to me, to me, to me, to me Let your love surrender, let your love be tender Let your love surrender, to me, to me, to me, to me

Katy Perry - Dressin' Up

Saucer of milk Table for two You wanna pet my kitty Your such a dirty doggy.
Its your lucky night Cause Im in the mood Oh, I'm feeling spicy I'm feeling real naughty.

Pick a part, you dream it up. A dark vixen, a Lolita. Oh boy, tell me your fantasy, Tonight's the night, I'm dressin' up for you.
I can tell you're obsessed By your shortness of breath. Ooh, my cookie monster Wants a taste test.
Be a good boy And I'll show you the rest Ooh, my little voyeur Wants to play explorer.
Pick a part, you dream it up. Librarian, dominatrix. Oh boy, tell me your fantasy, Tonight's the night (Tonight's the night)
Tonight I'm gonna come alive Make you forget about your Nine-to-five Are you ready for your blood to rise Tonight's the night I'm dressin' up for you (dressin' up)
You're getting hot So let's call the nurse Ooh, I feel a fever Let's take your temperature
Better Behave Or a police officer Will have to hold you down Give y…

Graffiti6 - Free

If I lay my head down on you Would it be, would it be too late? But I can’t blame you, baby it’s me that’d done wrong ‘Cause I broke the skies that shine above
But I can’t live, oh without you, love you And it’s hard to breathe when you’re not near But I can’t lie here beside you, beside you ‘Cause you steal my soul when you leave
Set me free baby, set me free Set me free baby
I need someone to hold me Wrap their arms and embrace the air I breathe ‘Cause you were my shelter Now the heart you hold is somebody else’s baby
Now I can’t make you love me baby if you don’t But I stay in love, in love with you. Oh yes I do.
But I can’t live, oh without you, love you And it’s hard to breathe when you’re not near But I can’t lie here beside you, beside you ‘Cause you steal my soul when you leave
Set me free baby, oh set me free Set me free baby, love, set me free
Don’t you know I can’t, no I can’t live without you, love you And it’s hard to breathe when you’re not near Oh yes it is! But I can’…

Luke Bryan - Drunk On You

The cotton wood fallin' like snow in July Sunset, riverside, four wheel drive and a tail light circle Roll down the windows, turn it on up Poor a little Crown in a Dixie cup Get the party, started
Girl you make my speakers go "BOOM BOOM" Dancin' on the tailgate in a full moon That kinda thing makes a man go mhmm mhmm You're lookin' so good in what's left of those blue jeans Drip of honey on the money maker gotta bee The best buzz I'm ever gonna find.. I'm a little drunk on you, and high on summertime
Well if you ain't a ten, you're a 9.9 Tippin' and spillin' that homemade wine on your tied-up, tshirt Every little kiss is drivin me wild, throwin little cherry bombs into my fire Good God al-mighty Girl you make my speakers go "BOOM BOOM"
Dancin' on the tailgate in a full moon That kinda thing makes a man go mhmm mhmm You're lookin' so good in what's left of those blue jeans Drip of honey on the money maker …

J Alvarez - La Pregunta

Yo me le acerque, fijo la mire Le ofreci un trago al oido le dije Que si estaba soltera o estaba casada Ella me dijo tranqui que nada pasaba
Yo me le acerque, fijo la mire Y entre par de copas,una nota loca Ella me dijo tranqui que nada pasaba
Para mi es un placer conocerte Dime tu nombre que algo quiero proponerte Relax que lo unico que quiero es hablar Conoceme primero que no te arrepentiras
Deja que la maldad nos domine Y que el deseo haga que conmigo termines Si te sientes,sola ya no te valora Escapate conmigo y olvidate de las horas mama
Y hoy voy hacerte olvidar El pelo te soltare Hare una historia con tu cuerpo en tu mente plasmare
Y hoy voy hacerte olvidar El pelo te soltare Hare una historia con tu cuerpo en tu mente plasmare
Yo me le acerque, fijo la mire Le ofreci un trago al oido le dije Que si estaba soltera o estaba casada Ella me dijo tranqui que nada pasaba
Yo me le acerque, fijo la mire Y entre par de copas una nota loca Ella me dijo tranqui que nada pasaba
ya estamo…

Rihanna Feat. Jay-Z - Talk That Talk

OHHH Talk that talk to me, yeah OHHH Talk that talk to me, yeah
I be trying to chill, b–tches wanna f–k me Every little city I go, f–ck me Shorty must've heard Got the word, I move that D Had it by a bladder She like, oh I gotta pee Ran into a rocko in my restroom Singer slash actress in my bedroom God I have the ticket for a walk through Everything that do is big
I talk big money, I talk big homes I sell out arenas I call that getting dome Million dollar voice Came through phone We heading to the top If you coming, come on I'm Flying out to Pisa Just to get some pizza Fly down to Jamaica Just to roll some reefa Sex on the beach Left love speechless They say that money talk Tell these other ni-gas speak up What's up?
One and two and three and four, come on let me know if you want some more You know what I like right now get it right Boy talk that talk to me all night Yeah boy I like it yeah boy I like it Love it when you talk that talk to me yeah Yeah that talk to me yeah …